Thursday, July 11, 2013

Summer Cherrybox


Γεια χαρά!
Σήμερα έλαβα το πρώτο μου ελληνικό συνδρομητικό κουτί ομορφιάς , και χαίρομαι πολύ που ήρθε και σε μας αυτή η μόδα που κάνει θραύση στο εξωτερικό!
(Όσοι έχετε διαβάσει ΑΥΤΟ και ΑΥΤΟ το post μου, θα ξέρετε ήδη για το αντίστοιχο, περίπου ,κουτί που λαμβάνω απο το Παρίσι.)
Το Cherrybox λοιπόν έχει έδρα την Θεσσαλονίκη,κοστίζει 10€ και σκοπός του, όπως και των υπόλοιπων γενικά κουτιών, είναι να κάνει γνωστά στο ευρύ κοινό προϊόντα και εταιρίες, βάζοντας κάθε μήνα μέσα σε ένα κουτί, κάποια full size, travel size προϊόντα και δείγματα τα οποία δεν είναι πάντα τα ίδια σε όλα τα κουτιά, μιας και κάθε συνδρομήτρια έχει ένα προσωπικό προφίλ ομορφιάς, που την διαφοροποιεί απο τις άλλες και το οποίο καθορίζει λίγο ως πολύ ,το τι θα βρει μέσα στο κουτί της.
Αρκετά όμως με τα λόγια.
Πάμε να δούμε τι βρήκα εγώ μέσα στο δικό μου κουτί!!


Μόλις το άνοιξα, βρήκα μια αρωματισμένη κάρτα που με καλωσόριζε στο καλοκαιρινό yellow polka dot Cherrybox μου! Απο την πίσω πλευρά της, αναφέρει αναλυτικά τα προϊόντα και τις τιμές τους (για  full size).
Βρήκα λοιπόν:
  • Κραγιόν Babor ,απόχρωση Nude Sand (full size 20€)
  • Gel καθαρισμού προσώπου-σώματος Castalia (ειδικό μέγεθος 100ml)
  • Βερνίκι νυχιών Elixir London απόχρωση no.31 (full size 4€)
  • Scrub προσώπου Laura Mercier (δείγμα)
  • Σαμπουάν και κρέμα μαλλιών Biosilk (δείγμα)
  • Ένα κρεμαστό για το λαιμό knikati

Συμπέρασμα:

Το κραγιόν και το βερνίκι μου αρέσουν πολύ! Το gel καθαρισμού έχει ωραίο άρωμα αλλά ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει. Θα σας πω εν καιρό.
Όσο για τα υπόλοιπα, μιας και είναι δείγματα, είναι βολικά για να τα πάρεις μαζί σου ένα καλοκαιρινό weekend, αλλά να σας πω την αλήθεια δεν με ενθουσίασαν...
Η προσπάθεια όμως είναι καλή και γι'αυτό σκέφτομαι να πάρω και τον επόμενο μήνα το Cherrybox.
Hight light για μένα, το κρεμαστό για το λαιμό, που δίνει μια άλλη νότα στο περιεχόμενο του κουτιού, και είναι και άκρως καλοκαιρινό!!

Keep going Cherrybox! Ελπίζω τον Σεπτέμβρη να μας εκπλήξεις ωραία, για να είμαστε έτοιμες, γεμάτες λάμψη για την αρχή της νέας σεζόν!

Εσείς τι γνώμη έχετε για τα συνδρομητικά κουτιά ομορφιάς? Έχετε αποκτήσει κάποιο?

Σας φιλώ! 
Zizi Bloom



No comments:

Post a Comment