Friday, July 12, 2013

Glowbox Ιουλίου


Γεια σας, γεια σας!!
Ελπίζω να είστε πολύ καλά και να περνάτε καλύτερα!
Μόλις έλαβα το δεύτερο συνδρομητικό μου κουτάκι ομορφιάς, το GLOWBOX Ιουλίου με κόστος 12€!!
Άκρος καλοκαιρινό και γεμάτο καλούδια, στην ίδια φιλοσοφία σχεδόν, με τα υπόλοιπα κουτιά ομορφιάς!
Δεν χάνω όμως άλλο χρόνο με τα λόγια! Πάμε να το ανοίξουμε παρέα!!!











Το πρώτο πράγμα που είδα ανοίγοντάς το, ήταν μια όμορφη κάρτα, με ένα καλοκαιρινό μήνυμα στη μια της πλευρά, ενώ στην άλλη, υπήρχαν αναλυτικά τα προϊόντα του κουτιού μου που είναι :
  • Κρέμα χεριών Ahava (full size )
  • Καθαριστικό προσώπου Bioderma (full size)
  • Βερνίκι νυχιών Erre Due no 215 poke me (full size)
  • Σαμπουάν Fresh line (full size)
  • Λάδι σώματος Monoi Tiki Tahiti (travel size)
  • Αφροντούς Nivea (travel size)
  • Αποσμητικό Nivea (full size)
  • Conditioner σώματος Nivea (δείγμα)

Συμπέρασμα:

Είμαι πολύ ευχαριστιμένη με το περιεχόμενο του Glowbox!!
Πως να μην είμαι άλλωστε με 5 full size προϊόντα στα 8!!! Να σας πω πως το ξεβαφτικό της Bioderma το χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό και δεν το αλλάζω με κανένα! Φανταστείτε λοιπόν την χαρά μου όταν το είδα μέσα στο κουτί! Και το μέγεθός του, ότι πρέπει για τις διακοπές!
Η κρέμα για τα χέρια είναι υπέροχη απο κάθε άποψη, το βερνίκι πολύ καλό και σαν απόχρωση, και φυσικά το λάδι για σώμα και μαλλιά, θα είναι το hit του νεσεσέρ μου!!!
Για τα υπόλοιπα προϊόντα θα σας πω αφού τα δοκιμάσω.

Ενοήται πως θα πάρω και το επόμενο Glowbox που ελπίζω κάθε φορά να είναι καλύτερο απο το προηγούμενο!!!
High ligt, το ευχαριστώ, στο περιτύλιγμα του κουτιού!!

Thank you too!!

Zizi Bloom

FACEBOOK

13 comments:

  1. μόλις το παρέλαβα κ εγώ, απλα μια διορθωση, το Bioderma και το ahava δεν ειναι full size...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mellenaki έχω αγοράσει την συγκεκριμένη συσκευασία της Βioderma απο φαρμακείο στο Παρίσι, άρα ναι, είναι full size! Δεν ξέρω αν την πουλάνε στην Ελλάδα..

      Delete
    2. Nai poulietai ws travel size, uparxei k megalutero megethos!

      Delete
  2. Tυχερουλα ...Πολύ ωραίο κουτάκι...Απλά τα μεταφορικά είναι τραγικα για δυσπροσιτες περιοχες και μαζι με την αντικαταβολη παμε στα 21 ευρώ.Για αυτό δεν το παρηγγειλα αυτό το μηνα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευτυχώς εγώ δεν χρειάζεται να πληρώσω με αντικαταβολή...
      Σε καταλαβαίνω όμως..

      Delete
  3. polu wraio koutaki!!egw den to parhggeila auto ton mina!!!!!
    ps..to bioderma den einai full size

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όπως λέω και παραπάνω, έχω αγοράσει την συγκεκριμένη συσκευασία της Βioderma απο φαρμακείο στο Παρίσι!!

      Delete
  4. to mono full size proion einai to mano!

    ReplyDelete
  5. Ίδιο κουτάκι με μόνη διαφορά την απόχρωση του βερνικιού!Απλά αν ανατρέξεις στις σελίδες του κάθε προιόντος θα δεις ότι όλα όσα είχε το κουτί είναι travel size με μόνη εξαίρεση το βερνίκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα καλά, το αποσμητικό δεν είναι full size??

      Delete
  6. Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα σχόλια!!
    Καλώς ήρθατε στο blog μου!!

    ReplyDelete
  7. ωραιοτατο! δε το πρόλαβα :(

    ReplyDelete