Tuesday, June 19, 2012

A star is born!



Hello beauties!!!
It's been a long , long time since I wrote my last post. But here I am again, with my baby girl in my arms, full of happiness, and also very tired! The truth is that, the arrival of a child is a very big thing! It's a miracle...
My daughter (so strange to say that..) came into my life the 16th of May. She is adorable! So soft and sweet!
A little star is born!
Soon a real post!!! So stay tuned!


Γεια σας ομορφιές!!!
Πάει πολύς, πολύς καιρός απο τότε που έγραψα το τελευταίο μου post. Αλλά να'μαι πάλι, μαζί με την μικρούλα μου στην αγκαλιά μου, γεμάτη ευτυχία, αλλά και πολύ κουρασμένη! Η αλήθεια είναι, ότι ο ερχομός ενός παιδιού είναι πολύ μεγάλο πράγμα! Είναι ένα θαύμα...
Η κόρη μου (τόσο παράξενο να το  λέω αυτό..) ήρθε στη ζωή μου στις 16 Μαΐου. Είναι αξιολάτρευτη!
Τόσο απαλή και γλυκιά!
Ένα μικρό αστέρι γεννήθηκε!
Σύντομα ένα κανονικό post!!! Γι'αυτό συντονιστείτε!


also follow me on facebook

Love
Zizi

4 comments:

  1. Να σου ζήσει και να είναι καλότυχη και ταλαντούχα!!!

    ReplyDelete
  2. Nα σου ζήσει κορίτσι το κορίτσι σου! Να είστε πάντα χαρούμενες, ευτυχισμένες και πάνω από όλα γεμάτες υγεία! :DDD

    ReplyDelete
  3. Να σου ζήσει και να ναι όμορφη και ευτυχισμένη....

    ReplyDelete
  4. Κοπέλα μου να σου ζήσει!! Εύχομαι υγεία και στις δύο σας :)

    ReplyDelete