Wednesday, October 27, 2010

Let's go for a picnic!!!

Hello my friends!!!
Αν και ο Οκτώβρης μας αφήνει σιγά σιγά και ο χειμώνας είναι πια γεγονός, παρά ταύτα ο ήλιος και η ζέστη καλά κρατούν!! Ξεφυλλίζοντας λοιπόν το Marie Claire του Οκτωβρίου, έπεσα πάνω στο ακόλουθο picnic και ζήλεψα πολύ!!! Αυτό το είδος "διασκέδασης" μου αρέσει πολύ!!
Θυμάμαι τα ολοήμερα picnic που διοργάνωναν οι γονείς μου με τους φίλους τους όταν εγώ και οι αδελφές μου πηγαίναμε ακόμα σχολείο! Ήταν η καλύτερή μου! Barbecue, σαλάτες, πατάτες στη χόβολη με χοντρό αλάτι και μυρωδικά, καλαμπόκι ψητό, κέικ, muffins, και φυσικά πολύ παιχνίδι, ξεγνοιασιά και το πιο σημαντικό : επαφή με την φύση!!!
Μέχρι να ανακαλύψω που είναι καταχωνιασμένες οι φωτογραφίες  των δικών μας picnic, μας αφιερώνω αυτό της Fleur Wood απο το καινούργιο της βιβλίο "Food Fashion Friends:Recipes and styling for unforgettable parties" απο τις εκδόσεις Lantern με την ελπίδα να αναβιώσουμε σύντομα τα θρυλικά μας picnic κι ας μην έχουμε την δυνατότητα να τα κάνουμε σε κάποιο μεγάλο και καταπράσινο πάρκο του Λουξεμβούργου!!!














(All the pictures are from  Fleur Wood's book "Food Fashion Friends: Recipes and styling for unforgettable parties" published at the October issue of  greek Marie Claire)

What do you think about it?
Kisses
Zizi


2 comments: